Sabuncuoğlu, Erzurum Valisi Aydın Baruş'un salonu dolduran yüzlerce kişiyi bekletmesine rağmen herhangi bir açıklama ya da özür dilememesini eleştirdi.
45 DAKİKALIK RÖTAR
15 Haziran günü Atatürk Üniversitesi Mavi Salon’da, 'Erzurum’un Temel İhtiyaç ve Sorunlarının Tespiti ile Çözüm Önerileri Projesi' tanıtım toplantısı gerçekleştirildi. Kamu kurum yöneticileri, akademisyenler ile sivil toplum kuruluşu temsilcilerinin yoğun ilgi gösterdiği ve saat 10.00’da başlaması planlanan program, Vali Aydın Baruş’un beklenmesi nedeniyle tam 45 dakika gecikmeli başladı. Devlet protokolünün zaman yönetimi konusundaki bu yaklaşımı, salondaki katılımcılar arasında hoşnutsuzluğa yol açtı. 45 dakikalık rötara ilk tepki Erzurum'un usta kalemi gazeteci Kadir Sabuncuoğlu'ndan geldi.

"KIYMETLİ" DEDİ AMA ZAMANIN KIYMETİNİ UNUTTU!
Salonda hazır bulunan yaklaşık 300 kişinin Vali Baruş’un gelmesini beklediğini aktaran usta gazeteci Sabuncuoğlu, valinin salona girişiyle birlikte katılımcıların kendisini saygıyla karşıladığını belirtti. Vali Baruş’un kürsü konuşmasında salondakilere sık sık "kıymetli" ve "değerli" sözleriyle hitap ettiğini vurgulayan Sabuncuoğlu, sosyal medya paylaşımında şu ifadelere yer verdi:
"Vali Aydın Baruş da konuşmasında katılımcılara bol bol 'kıymetli' ve 'değerli' diye hitap etti. Ama bir eksik vardı: Zamanın da kıymetli olduğundan hiç bahsetmedi. Ne bir 'kusura bakmayın', ne bir 'sizi beklettim', ne de en ufak bir açıklama..."

ÖZÜR YA DA AÇIKLAMA GELMEDİ
Usta kalem Sabuncuoğlu'nun sosyal medya paylaşımı kısa sürede büyük ilgi gördü ve çok sayıda yorum aldı. Erzurum'un sorunlarının masaya yatırıldığı böylesi önemli bir organizasyonda, katılımcıların zamanına gösterilmeyen saygısızlık ve sonrasında sergilenen kayıtsız tutum, Sabuncuoğlu'nun takipçileri arasında geniş yankı uyandırdı. Erzurum Valiliği'nden özür ya da açıklama gelmedi. Haber: Onur SAĞSÖZ / Ajans PALANDÖKEN





































Yorumlar (0)
Yorumlar yükleniyor...
Yorum Yap