AK Parti Milletvekili Selami Altınok’un Erzurum Günleri’ndeki konuşmasını dinlediniz mi? "Sahapsız Erzurum" eleştirilerine adeta meydan okudu. "Erzurum’un aslan gibi sahipleri var; milletvekilleri var, belediye başkanları var, valisi var, ben varım" dedi.
Eyvallah...
Peki, madem bu şehrin aslan gibi sahipleri var, o zaman birkaç başlık sunayım size: Kent ekonomisi göçmüş, cağ kebapçılarının vergi rekortmeni olduğu şehirde ağır sanayin yok. Mevcut Organize Sanayi Bölgelerin istenen doluluk ve üretim hacmine ulaşamamış, haliyle ciddi bir istihdam açığın var.
Göç vurmuş, nüfusun 750 binin altına düşmüş. Her biri için rakamlar ortada; tarım ve hayvancılığın her geçen gün geriye gidiyor. Gel bu tarafa, iktidar ülkeyi demir ağlarla örüyor, batıdan kuzeye, Karadeniz’den güneye, Akdeniz’e hızlı tren rayları döşenirken, Doğu’ya haliyle Erzurum’a tek bir vagon düşmüyor. Yıllardır sözünü verdiğiniz hafif raylı sistem ortada yok, belediyelerin 6 bin 500 yıllık kente makyaj yapmasına siz 'proje’, ‘hizmet’ derken, vatandaş işte bu sebeplerden dolayı ‘şehrine sahip’ arıyor.
Bakın lütfen turizm… Başka vilayetlerin milyon dolarlar kazandığı yelpazeyi siz daha bu şehirde açamadınız, koca şehri sezonluk kış turizmine sıkıştırdınız! Turizm demişken söyleyeyim daha eserlerimize sahip çıkamadınız, kültür ve turizm müdürü size bilgilendirme bile yapmadı, ama onu hala o koltukta oturtuyorsunuz? Koltuk dedim aklıma geldi… Kusura bakmayın ama siz daha kendi koltuğunuza, Erzurum’un meclisteki koltuğuna sahip çıkamadınız! Bu şehir 2002 yılından beri Meclis’te tam iki vekil koltuğunu kaybetti, temsil gücünü yitirdi! Eğer sizin ‘sahip çıkma’ anlayışınız buysa... Takdir de yorum da hüküm de Erzurumlunundur! TIKLA İZLE




































Yorumlar (0)
Yorumlar yükleniyor...
Yorum Yap